Med over 50 vekstcaser er vi blitt et anerkjent performance byrå
Gjennom et tett samarbeid og godt strategisk partnerskap med Instabank, er vi en totalleverandør av vekst med Performance Marketing. Dette innebærer blant annet vekststrategi, Google Ads, CRO, SEO, innholdsproduksjon og sosiale medier. Som en del av et kreativt team, er vi med å utvikle et rasktvoksende innovativt selskap.
Som et elektrokonsern med over 1,6 milliarder i omsetning er Stories Media en tett samarbeidspartner med Konstel om innføring av Performance Marketing i konsernet. Dette inkluderer blant annet innsamling og aggregering av data for smartere beslutninger, innføring av performance kanaler på lokalt og tett sparring for videre vekst.
Som en totalleverandør av Performance Marketing for Akademiet, har vi gjennom et langvarig tett samarbeid, vært med å bygge Norges beste skole over tid. Med hovedansvar for Google Ads, SEO, YouTube-annonsering, dataanalyse, CRO og som sparringspartner, har vi fått en fantastisk utvikling.
Med strategisk rådgivning, analyse og innholdsproduksjon jobbet vi tett med Danske Bank sin sosiale medier-strategi. I en tøff konkurranseutsatt industri, laget vi en konkret prosess for hvordan vi fanger oppmerksomheten med influencerbasert markedsføring (Danske Bank Cecilie).
Med en “handling før prat”-tilnærming tester Stories Media ukentlig nye strategier for å gi selskaper det siste innenfor performance marketing. Med en tidligere suksessfull kampanje (ost på tacoen) på Facebook og Instagram, testet vi nå 10 vertikale videoer for Reels. Video utklasset resultatene til generelle annonser og ga en ekstrem vekst i antall leads for det samme budsjettet!
Som totalleverandør av performance marketing for AssisterMeg, hjelper vi med rekruttering av assistenter og matche dem med de som søker BPA (Brukerstyrt personlig assistanse). Med Google Ads, SEO, sosiale medier, dataanalyse og sparring, har vi et tett samarbeid for vekst.
Som nordens største kryptobørs, er sosiale medier noen av de viktigste kanalene for deling av kunnskap og fange oppmerksomheten til et potensielt stort publikum. Gjennom tett samarbeid med Firi laget vi en kanalstrategi, produserte innhold (for sosiale medier) og distribuerte innholdet til plattformene.
Med nyskapende AI-teknologi, jobbet vi med en go to market strategi for Lexplore i det nordiske og europeiske markedet, samt etablering av selskapet i USA. Med performance-metodikken jobbet vi med datanalyse, CRM, sosiale medier og produksjon av innhold.
Med innovasjon innen forsikringsløsninger for flere industriledere i norden, er vi en tett samarbeidspartner for å fornye forsikringsmarkedet. Gjennom datanalyse, datainnsamling og performance strategi, skaper vi verdi ved å gi mer innsikt for Digisure og deres partnere.
Med egen norskutviklet teknologi, fornyer ebber rekrutteringsmarkedet med smartere algoritmebaserte anbefalinger i rekrutteringsprosessen. Som en tett samarbeidspartner og totalleverandør av Performance Marketing, bidrar vi med strategi, merkevarebygging og vekst for selskapet.
I Stories Media har vi en mentalitet for at vi ikke kan varmt anbefale strategier vi ikke gjør selv. Derfor produserer vi over 30x innhold hver mnd og poster til sosiale medier hver dag. Med over 150 000 organiske visninger hver måned, har vi bygget et nettverk av engasjerte følgere.
Med fokus på økt effektivisering av markedsføring, har vi jobbet tett med Legevakt Vest som en totalleverandør av Performance Marketing. Med Google Ads, sosiale medier, dataanalyse, SEO og innholdsproduksjon, er vi med å bygge et rasktvoksende konsern innen helsetjenester.
Sammen med et av de ledende selskapene innen teknologi (software) for advokater, har vi med Performance-metodikken bygget norges største kursportal for advokater. Dette med en strategisk tilnærming med en kombinasjon av sosiale medier, Google, nettside- og innholdsproduksjon.
For P4 har vi laget en overordnet sosiale medier strategi, samt utviklet systemer for å analysere og optimalisere de sosiale kanalene. Med strukturering av store datamengder til visualisering som kan gjøres om til håndfaste gjennomførbare strategier, har P4 verktøyene de trenger for å skape bedre kundeopplevelser på de sosiale plattformene.
Som et verdensledende Edtech-selskap med bruk av skoledata, hadde vi et tett samarbeid om hvordan teknologi kan hjelpe flere elever i skolen. Med dataanalyse, Google Ads, YouTube-markedsføring og sosiale medier, jobbet vi ett med Conexus for innføring av Performance-metodikken.
I samarbeid med Skimore og byrå, sørget vi for høy standard for hvordan selskapet jobber med datainnsamling og dataanalyse. Dette gjør vi med integrasjon av systemer som Google Analytics, Google Tag Manager og annonseplattformer. Med god data, kan selskapet ta bedre beslutninger basert på besøkende på nettstedet.
Som et av Norges mest historiske skomerker, samarbeidet vi for å fortelle historien i det norske og internasjonale markedet. Med tett samarbeid, jobbet vi med koordinering av samarbeidspartnere, dataanalyse og sosiale medier for å bygge oppmerksomhet rundt merkevaren.
K-391 er en Norges mest strømmende artister og produserer musikk for verdensstjerner som Wycleef Shean og Alan Walker. Sammen med Mer Management laget vi strategi for større spredning og oppmerksomhet for nye lanseringer med sosiale medier.
I samarbeid med noen av Norges fremste på sko og tekstilindustrien, lanserte vi “dressko med demping” i det norske markedet. Med bruk av performance marketing-kanaler, digitalanalyse og sparring, økte vi salget i nettbutikken.
Som en av Holmsbu sine pærler, er Ravnsborg Hagesenter en opplevelse å besøke på sommerhalvåret. Med innholdsproduksjon for sosiale medier, deling av innhold som viser opplevelsen og strategi for sosiale medier, skapte vi stort engasjement og økte besøk til gartneriet.
Vi bruker egne systemer for å finne ut hva du skal gjøre for å bli best i din industri.
Vi gjør deg synlig mot de som er interessert i å kjøpe det du selger.
Vi hjelper merkevarer med smartere investeringer i performance-kanalene.