Byggmakker - Oppmerksomhet i sosiale medier

Når Byggmakker skal bygge oppmerksomhet og få følgere i sosiale medier, bruker Stories Media datadrevet analyse, posting på kross av plattformene, strategisk innholdsproduksjon og kunnskap om algoritmene for å stå i gjennom støyen i kanalene.

Sosiale medier er sentralt for å holde på oppmerksomheten

For Byggmakker sin satsning mot proffen (B2B) og forbrukerne (B2C) er sosiale medier sentrale kanaler for å nå ut til et stort publikum, skape dialog og engasjere menneskene som deler våre verdier. Gjennom å fokusere på å tilføre verdi til plattformene ved å dele kunnskap og nyheter, har Byggmakker og Stories Media bygget et sterkt community mellom leverandører og kundene.

Byggmakker

Byggmakker er en av Norges ledende byggevarekjeder. De har utsalgssteder over hele landet og selger til både forbrukermarkedet og proffmarkedet. Byggmakker omsetter for ca. 6 milliarder kroner.

Suksessfaktorer

Datadrevet metodikk

Ved å automatisere prosessen for å bearbeide tusenvis av datapunkter som er sentrale for raskere vekst og for at Byggmakker skal gå viralt, har vi laget en egen metodikk basert på innsikt. Dette gjør vi ved blant annet å bruk av egne prosesser, teknologi og kunstig intelligens.

Planlegging av innhold

God planlegging med Stories Media sine prosesser øker sannsynligheten for viralt innhold og gir høyere kvalitet i produksjonsleddet.

Produksjon av innhold

Vi laget et konsept som lar merkevarer produsere mer, få bedre resultater, samtidig som vi gjør investeringen per produksjon bedre. Vi produserer 30x innhold hver mnd, til 75% av kostnaden og øker resultatene med 2x.

Samarbeidet

Informasjon kommer

Informasjon kommer

+500k
Visninger på én mnd
1200
lagringer av innholdet
10 000
Personer liker postene
+20
kommentarer på direkte interesse for kjøp (som pris og hvor å kjøpe)
Informasjon kommer
Kan vi være en bra match?