Digital annonsering

Facebook og Instagram ads

Facebook og Instagram-annonsering har gått fra å være en markedsstrategi du bør ha, til å være en sentral brikke i en vekststrategi for selskaper.

YouTube

YouTube er en svært god plattform for å bygge merkevare, få stor rekkevidde og med rett strategi være en direkte kilde til salg. Dette gjør YouTube til en ettertraktet plattform for mange annonsører og et fantastisk sted å nå ut til kundene dine med et videoinnhold.

Google Ads

Stories har bred erfaring med Google Ads, og har både hjulpet mindre selskaper med å oppnå stor vekst, og store selskaper med å vinne kampen om kundene i Google.

Influencers

Et samarbeid med Influencere er blitt en viktig del av flere bedrifters markedsstrategi, og kan være med på å skape mer oppmerksomhet og tiltro til merkevarer.

snapchat icon stories red

SnapChat Ads

Med sin store brukerbase i Norge har SnapChat som annonseplattform, gitt nye  muligheter for bedrifter til å nå ut til målgruppene sine på en innovativ og kostnadseffektiv måte.

Andre sosiale medier

Det er mange sosiale medier bedrifter kan benytte for å nå ut til kundene sine. Et godt eksempel er LinkedIn, hvor man når ut til bedrifter i en profosjonell kontekst, eller Twitter for å nå ut til flere i en pressedekning.

Vi hjelper merkevarer med å finne de sosiale mediene som passer for deres produkter og lager en strategi for hvordan merkevaren effektivt kan nå ut til publikummet i rett kanal.

Les mer om

Vi forteller deg hvordan du kan jobbe mer effektivt med markedsføring

Vil du vite hvordan du kan lykkes med digital markedsføring? Kontakt oss for en uforpliktende prat

Vi verdier

Brenne for faget og kundene

Gjennomføringsevne

Datadrevet

Innovativitet

Transparens

© Kopirett – Stories Media