Oppmerksomhet
Bli husket av potensielle kunder
Det har aldri vært mer støy i kommunikasjonen som det er i dag. Vi blir eksponert for tusenvis av annonser daglig, det er global oppvarming, vi får daglige oppdateringer fra venner og Kardashians slutter aldri å gå på skjermene.
Alt bunner ned til en ny valuta som alle kjemper om: Oppmerksomhet.
Sosiale medier er i kjernen av oppmerksomheten, men hvordan blir man én av de som blir lagt merke til?
Over tid har vi utarbeidet en performance metodikk for SoMe som lar oss gå fra kun “visninger” og “likes”, til rapportering på tall som faktisk driver selskaper fremover.
👋 Vi har forresten også fått anerkjennelse internasjonalt med en Facebook Casestudie, for arbeid med Meta-plattformene.
Sosiale medier bruker AI (kunstig intelligens) for å vise annonsene våre mot de rette personene.
Med mer relevant markedsføring får du lavere CPC (klikkpris) og CPM (visningspris).
Våre annonsekjøp har gitt bedre ROAS og lavere CPA.