I Stories Media blir du en del av et lite, men anerkjent spesialistbyrå innen markedsføring på sosiale medier og Google.
Hos oss vil du få muligheten til å jobbe med alt fra de største selskapene i Norge til spennende merkevarer som har et stort potensiale. Du sitter tett på store merkevarer og er eksperten på hvordan de vokser raskere med digital markedsføring.
Vi ansetter glimrende folk, slik at du vil du finne likesinnede mennesker med samme passion som deg hos oss. Høres dette spennende ut og har du et hjerte for markedsføring? Da kan vi være en bra match!
Se eksempler på hvordan vi jobber med prosjekter 👉🏻
Vår ambisjon med alle våre samarbeidsforhold (kunder) er å jobbe tettere sammen som et team, og ikke kun bli en “leverandør” av tjenester. Hva vil dette si for deg i praksis?
Mange byråer sier de gjør “alt” av markedsføring, utvikling, grafisk og annet relatert til synlighet for merkevarer på internett. Selv om det kan være en bra match for mange, har vi Stories Media valgt å spesialisere oss innen Performance Marketing. Skal vi bygge Norges fremste miljø tror vi på at vi nødt til å spesialisere oss. Tjenestene vi i dag tilbyr er annonsering på sosiale medier, annonsering i Google nettverket, innholdsproduksjon, SEO og vekststrategier på sosiale medier (følgervekst). Hva vil dette si for deg i praksis?
Vi har over tid laget en raffinert suksessoppskrift basert på tett samarbeid med flere av Norges største merkevare og raskt voksende tech-selskaper Etter å ha jobbet i flere fantastiske team har vi tatt med læringen vår for å hjelpe flere selskaper med å lykkes. Lærdommen har vi gjort om til en konkret prosess og arbeidsmetodikk. Hva vil dette si for deg i praksis?
Selv om vi spesialiserer oss, er Stories Meda mye mer enn et performance byrå. Sammensetningen av vår tidligere erfaring, ekspertkunnskap på markedsføring og tettere relasjoner gjør at vi blir involvert i flere viktige prosesser. Vi bidrar til vekst for hele selskapet. Det gjør vi med å lage en vekststrategi, lønnsomhetsmodellering, kommunikasjonsplan, innholdsproduksjon, distribusjonsstrategi, analyse av brukerflyten og hvordan man konverterer leads til kunder. Hva vil dette si for deg i praksis?
Vi har en klar og tydelig profil på hvilke selskaper vi ønsker å jobbe med. Vår ambisjon er å jobbe med selskaper som har en god forutsetning på vekst, er fremoverlent og gøy å jobbe med. Dette er typisk selskaper som omsetter over 100 millioner kroner per år, eller mindre merkevarer som har et stort potensiale til å gå internasjonalt.
Vi er disruptive ved at vi kontinuerlig leter etter nye og bedre måter å levere byråtjenester på. Vi ser mindre på hva andre byråer gjør, men lytter mer på hva merkevarene vi jobber med sier de trenger. Med fokus på å løse problemer, finner vi løsninger som innoverer innen markedsføringsfaget.
Vi jobber med utvikling av egen teknologi og systemer for å jobbe mer effektivt. Vi er med andre ord fremoverlent og lager våre egne løsninger om de ikke finnes fra før.
Menneskene i Stories Media er de som utgjør den store forskjellen. Vi har en sterk tro på det vi gjør, vi er over gjennomsnittet glad i faget og har ambisjon om at vi sammen kan bli det beste fagmiljøet.
Som annonsør jobber du med annonseplattformene til blant annet Facebook, Google, SnapChat og LinkedIn. Annonsering handler om å bli ekspert på å forstå brukeradferd i sosiale og digitale medier, kunne finne personer som er interessert i produktene vi selger og i etterkant bevise profitt av annonsene du setter opp. Som annonsør er du også sentral i å bygge strategier og planer for at selskapene du jobber med skal oppnå vekst.
Som innholdsprodusent er du spesialist på å få frem et budskap som andre vil huske i form av video, banner eller tekst. Du kan lage innhold skreddersydd for sosiale/digitale kanaler og er ekspert på å forstå brukeradferd i de ulike mediene. Dette gjør at det du produserer tar resultatene til merkevarene vi jobber med til nye høyder, og med god kreativitet lages innhold til morgendagens plattformer.
Som ekspert på sider er du opptatt av å skape gode brukeropplevelser, synliggjøre merkevarens strategi og bygge et samfunn i sosiale medier. Du analyserer trafikk som genereres til sidene og hvordan vi kan konvertere flere av de som besøker sidene våre. Du har ansvar for håndtering av plattformer som Facebook, YouTube og nettsteder for å tiltrekke mer organisk trafikk og forstå hvilke personer vi ønsker å tiltrekke oss. Du vet også hvordan resultatene skal spores riktig og er en sentral samarbeidspartner for å sette klare mål for selskapene vi jobber med.
Kanskje du er den spesielle personen vi leter etter, som vi enda ikke visste vi trengte? Vi er alltid åpne for søknader!