Spesialister på sosiale medier

Stories Media er et sosiale medierbyrå som har spesialisert seg på å annonsere og håndtere sosiale medier for selskaper. Stories hjelper flere internasjonale merkevarer med å øke sin følgerbase, skape et samfunn, publiseringsstrategier, bygge plattformer som brukere engasjerer seg med, selge flere produkter og nå ut til flere potensielle kunder med annonsering.

For at en merkevare skal oppnå vekst, er det viktig å bruke tid og energi der konsumentene legger oppmerksomheten sin. I dag, og i årene fremover ligger denne i de sosiale mediene. Dette gir selskapene som jobber kontinuerlig med å bygge samfunn, med en konsistent publiseringsstrategi et enormt konkurransefortrinn. Ved å bygge opp dette som en trafikkanal vil de sosiale mediene ikke bare være en fantastisk måte å bygge merkevare, men også kunne måles som en direkte kilde for salg.

Vi kan bruke de sosiale mediene til blant annet:

  • Selge produkter og tjenester
  • Merkevarebyggende aktiviteter
  • Trafikkilde til nettsted
  • Engasjere med eventer, diskusjoner og verdiskapende innhold
  • Bygge følgerbase og et trofast samfunn
  • Få tilbakemeldinger fra kundene våre, som vil gjøre selskapet bedre
  • Dialog med potensielle og eksisterende kunder
  • Nyhetsbrev
  • Kundeservice

Viktigheten av sosiale medier

Tross de sosiale mediene sin størrelse, er fortsatt satsingen på plattformene undervurdert av flere merkevarer. Vi bruker millioner av kroner på optimalisering, A/B-testing og forbedre brukeropplevelsene på våre egne plattformer, og legger ofte lite tid til å bygge bedre opplevelser for følgerne på de sosiale mediene. Mange merkevarer har også feil fokus, ved å kun fokusere på direkte salg og ikke forstå konteksten til hver av plattformene. Det handler om å publisere innhold av verdi og forstå kundene sine, som resulterer i mer engasjement og innhold som folk husker.

Å lykkes med sosiale medier handler om:

  1. Å forstå kundene og følgerne dine
  2. Dele innhold som skaper verdi
  3. Bygge et samfunn og dialog
  4. Skape engasjement
  5. Bygge troverdighet og tilhørighet

Eksperter på sosiale medier

De sosiale mediene er gått fra å være en markedsstrategi du bør ha, til å bli en sentral brikke for bedrifter. Vi bruker derfor vår erfaring til å gi en konkret fremdriftsplan på hvordan merkevarer kan skape vekst og samtidig måle direkte profit fra sine sosiale kanaler. Vi lager analyser som gjør det enkelt å forstå hvem vi snakker til, og gjør det lettere å publisere rett innhold i en større skala. Med å bygge et godt fundament i de sosiale mediene vil du kunne se økt antall i følgere av kvalitet, mer engasjement og flere salg.

Å være en spesialist på sosiale medier handler også om å vite hvilke kanaler selskaper bør bruke sin tid og energi på, samt hvordan merkevaren skal oppføre seg på hver plattform. Sammen med kraften til å kunne nå ut til majoriteten av den norske befolkningen med annonsering, ved å kunne rette oss mot personer basert på deres interesser, sted, adferd og demografi, er de sosiale mediene  kraftfulle kanaler for å nå ut med et budskap på en treffsikker måte.

Vår portefølje

Vår portefølje består av både av store selskaper som ønsker få mer ut av markedsføringen og mindre selskaper som har en stor ambisjon om vekst. Vi utvikler flere av våre egne systemer for å jobbe mer effektiv, slik at vi får det meste ut av tiden vi bruker på samarbeidspartnerne våre. Her er noen av våre partnere:

Les mer om

Vil du vite hvordan du kan lykkes med digital markedsføring? Kontakt oss for en uforpliktende prat

Vi verdier

Brenne for faget og kundene

Gjennomføringsevne

Datadrevet

Innovativitet

Transparens

© Kopirett – Stories Media